FANDOM

Puszek Okruszek
Puszek.jpg
Ogół
Filmy Shrek
Kot w butach
Gatunek Kot
Znajomości
Przyjaciele Shrek
Osioł
Fiona
Rodzina
Inne
Główny wróg Humpty Dumpty (przez pewien czas)
Ogry (kiedyś)

Puszek Okruszek, zwany też Kotem w butach bądź zazwyczaj Kotem jest jedną z ważniejszych postaci pojawiających się w filmach z serii "Shrek". Wystąpił także w "Kocie w butach", gdzie grał główną rolę.

WyglądEdytuj

Shrek - Shrek Trzeci / Flmy krótkometrażowe / Kot w butachEdytuj

Puszek jest kotem na dwóch nogach o pomarańczowej sierści z lekkimi, jasnymi pasami. Jego oczy są koloru zielonego. Jego ubiór składa się z: czarnego kapelusza z żółtym piórkiem, czarnego pasa, w którym zawsze tkwi szpada, a także buty tego samego koloru zakrywające całe nogi, włącznie z udami.

Shrek ForeverEdytuj

Kot w rzeczywistości z filmu "Shrek Forever" jest podobny, choć dużo grubszy, co jest wynikiem zbytniego rozpieszczania przez Fionę. Na szyi ma zawiązaną różową wstążkę z kokardką.

HistoriaEdytuj

Kot był pogromcą ogrów, dopóki nie spotkał jednego z nich - Shreka, z którym się zaprzyjaźnił i zupełnie zmienił swoje życie. Razem z nim, a także Osłem i Fioną przeżył wiele przygód, na przykład wyruszył na wyprawę w poszukiwaniu Artura oraz pomógł głównemu bohaterowi wykraść eliksir z laboratorium Wróżki chrzestnej.

CharakterEdytuj

Puszek jest jakby połączeniem dwóch rozpoznawalnych postaci - klasycznego Kota w butach oraz zorro. Kot umie też "działać na litość" dzięki umiejętności robieniu tak zwanych "maślanych oczu". Na sposób ten nie ma mocnych.

Znajomi i przyjacieleEdytuj

Imię Kiedy Kot go poznał?
Kitty Akcja filmu Kot w butach
Humpty Dumpty Wczesne dzieciństwo
Shrek Akcja filmu Shrek 2
Osioł Akcja filmu Shrek 2
Fiona Akcja filmu Shrek 2

Więcej z Fandomu

Losowa wiki