FANDOM

Rumpelstilltskin
Rumpelstiltskin.jpg
Ogół
Filmy Shrek Forever
Znajomości
Przyjaciele Czarownice (poddane)
Bajkowe postacie (Ciastek, Wilk, Trzy ślepe myszki, Trzy świnki, Pinokio) (pracownicy)
Rodzina
Inne
Główny wróg Shrek
Fiona
Ogry
Królowa Lillian
Król Harold
Cel Przejęcie tronu

Rumpelstilltskin to grający jedną z najważniejszych ról czarny charakter pojawiający się w filmie Shrek Forever.

WyglądEdytuj

Jest on rudowłosym mężczyzną o rudych włosach. Pod aspektem niskiego wzrostu i nieproporcjonalnie dużej głowy jest podobny do lorda Farquaada.

UbiórEdytuj

Jako wieśniak ubrany jest w skórzaną kamizelkę, pomarańczową bluzkę. Jego szyję zdobi żółta apaszka. Spodnie mają bufiaste nogawki, a buty zaręcony koniuszek.
Jako król Zasiedmiogórogrodu nosi dość podobne ubranie, jednak z kilkoma widocznymi różnicami. Teraz jeston biały. Gdzieniegdzie jest zdobiony złoceniami. Wciąż na nogch ma zakecone buty i
Ognisty.png

Peruka Rumpelstilltskina

spodnie z nadwyraz okrągłymi nogawkami. Góra zmieniła się głównie wyglądem kamizelki, a pod nią ukryta jest jedwabista koszula. Na szyi tradycyjnie widnieje apaszka, tym razem w kolorze czerwonym.
Rumpel ma także w zapasie kolekcję różnych peruek, w tym ognisty wznoszący się w górę jeż (patrz obok).

HistoriaEdytuj

Shrek Forever Rumpel jest ukazany w retrospekcji, w której ma dojść do podpisania traktatu z parą królewską, mającą sprawić, że wszytkie ich problemy znikną. Jednak nie dochodzi do tego, gdyż w ostatniej chwili wpada posłaniec oznajmujący, że ich córka znalazła męża.
Jednak gdy po latach mąż ten napotyka Rumpla i zawiera z nim układ, sprawiający, że para królewska podpisuje traktat, sprytny Rumpelstilltskin zostaje królem, jednak ostatecznie Shrek krzyżuje mu dalsze plany i poprzez pocałunek prawdziwej miłości z Fioną wszystko wraca do normy.

WięziEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki