FANDOM

Szczury laboratoryjne
Sl.png
Ogół
Premiera Światowa 27 lutego 2012
Premiera w Polsce 26 maja 2012
Twórcy
Inne
Produkcja Disney XD

Szczury laboratoryjne (ang. Lab Rats) to amerykański sitcom produkcji Disney XD stworzony przez Chrisa Petersona i Bryana Moore'a. Produkcja rozpoczęła się we wrześniu 2011. Premiera serialu odbyła się 27 lutego 2012 w Stanach Zjednoczonych na kanale Disney XD, natomiast w Polsce odbyła się 26 maja 2012 roku na kanale Disney XD. Dnia 18 maja 2012 roku została oficjalnie potwierdzona druga seria serialu, a 26 lipca 2013 roku – trzecia.

Po przypadkowym wejściu do rozwiniętego technologicznie podziemnego laboratorium, Leo odkrywa trójkę nastoletnich nadludzi – supersilnego Adama, superszybką Bree oraz supermądrego Chase'a. Superbohaterowie proszą Leo, aby zabrał ich z laboratorium i pozwolił im żyć jak normalni nastolatkowie. Wkrótce zaprzyjaźniają się z Leo i wspólnie szukają sposoby, jak ukryć swoje bioniczne moce przed światem.

Główni bohaterowieEdytuj

  • Leonard Francis Dooley – syn Tashy i pasierb Donalda. Ma 14 lat, ale wszyscy myślą, że ma 9. Za wszelką cenę stara się być najpopularniejszy w szkole, ale w rzeczywistości Adam, Bree i Chase są jego jedynymi przyjaciółmi. Ma dziewczynę o imieniu Janelle. Jako pierwszy poznał prawdziwe pochodzenie Markusa.
  • Chase Davenport – najmłodszy z nadludzkich istot. Ma 15 lat. Jest niezwykle wrażliwy i wybitnie inteligentny. Potrafi wytwarzać wokół siebie pole siłowe oraz kulę elektryczną w rękach, którą może następnie rzucić. W odcinku "Kosmiczna misja" odkrywa również zdolność do telekinezy. Gdy przestaje panować nad swoimi emocjami zamienia się w swoje alter-ego o nazwie "Brutal".
  • Adam Davenport – najstarszy z nadludzkich istot. Ma 17 lat. Jest niewyobrażalnie silny i niezbyt mądry. Potrafi strzelać laserami z oczu i plazmą z rąk. Nie szanuje Chase'a jako brata.
  • Bree Davenport - jedyna dziewczyna wśród nadludzkich istot. Ma 16 lat. Jest superszybka i zwinna. Potrafi naśladować głosy. Z powodu swoich zdolności często jest wykorzystywana przez Leo. Nie przepada zarówno za nim jak i za Adamem i Chase'em.
  • Donald Davenport - 38-letni miliarder i naukowiec, który zasłynął między innymi jako twórca Adama, Bree, Chase'a i Edzia. Ożenił się z Tashą, która wprowadziła się do niego wraz ze swoim synem, a jego pasierbem – Leo. Jest bardzo inteligentny i egocentryczny. Posiada tendencję chwalenia się swoim intelektem, gdy jest do tego okazja.
  • Tasha Davenport (z domu Dooley) – żona Donalda oraz matka Leo. Jej matką jest Rose Dooley. Pracuje jako reporterka w miejscowych wiadomościach. Nie podziela zainteresowania swojego męża do nowinek technicznych, a najbardziej nie lubi Edzia. Zaprzyjaźniona z Bree ze względu na to, że są obie jedynymi kobietami w domu.
  • Marcus - drugi w hierarchii antagonista serii. Nienawidzi Leo. Posiada supermoce całej trójki głównych bohaterów. Jest androidem.
  • Douglas Davenport - twórca Marcusa i młodszy brat Donalda. Prawdziwy ojciec Adama, Bree i Chase'a, jednak miał złe zamiary, więc Donald Davenport postanowił ich ukraść i uratować. Jest głównym antagonistą serii.
  • Edzio - komputer wynaleziony przez Donalda i jednocześnie jego przyjaciel. Jest wszędzie nawet pod prysznicem. Nie toleruje Tashy. Nie przepada także za Leo, Adamem, Bree i Chase'em, gdyż uważa, że wszystko w tym domu jest jego.

OdcinkiEdytuj

Seria 1Edytuj

1. Crush, Chop and Burn (część 1)

2. Crush, Chop and Burn (część 2)

3. Comando App

4. Leo's Jam

5. Rats on a Train

6. Exoskeleton vs. Grandma

7. Smart and Smarter

8. Bionic Birthday Fail

9. Dealth Spiral Smackdown

10. Can I Borrow helicopter?

11. Back From the Future

12. Chip Stwich

13. Drone Alone

14. Chrone Wars

15. Dude, Where's my Lab

16. Air Leo

17. Night of the Living Virus

18. Mission: Invisible

19. Concert in a Can

20. Misson: Cosmos

Seria 2Edytuj

21. Speed Trapped

22. Spy Fly

23. Missin' The Mission

24. Quarantined

25. Robot Fight Club

26. Bro Down

27. The Rats Strike Back

28. Pararrel Universe

29. Spike Got Talent's

30. Leo vs. Evil

31. Hole in One

32. Trucked Out

33. The Bionic 500

34. Bionic Showdown (część 1)

35. Bionic Showdown (część 2)

36. Memory Wipe

37. Avalanche

38. Adam Up

39. Llama Drama

40. The Haunting of Mission Creek High

41. Perry 2.0.

42. My little brothter

43. Prank You Very Much

44. Twas the Misson of Before Christmas

45. Trent Get's Schooled

46. No Going Back

Seria 3Edytuj

47. Sink or Swim (część 1)

48. Sink or Swim (część 2)

ObsadaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki